Somon Volovan


Somonu çok severim!
Sabah öğle akşam yiyebilirim..

Kahvaltida da bu tarz bir baslangic oldukca lezzetli ve farkli olabiliyor..

Volovanlari hazir aldim, Almanya'daki Metro'dan sirf bizim kizlar bayilir diye tasidim.. Burada da gurme marketlerde ve tabiki Metro'da da mevcut.

Sos icin; krem peynir (ben genellikle gulen inek tercih ederim; la vache qui rit), bir miktar ince ince ama gercekten mikro boyda kiyilmis frenk sogani cok az bir kac damla limon suyu.. Bunlari karistirdim, hafif donsun diye bozdolabinda beklettim.

Volovanlarin icine krem peynirli sosu doldur. Uzerine parca somon fumeler.. Suslemek icin de bir tane kapari ve bir tane kisa kiyilmamis frenk sogani yerlestir. Tabagi suslemek icin en son kiyilmis frenk soganlari tutam olarak serpilebilir..

Afiyet olsun!

Sunum her zaman lezzet kadar onemli!

Yorumlar

Popüler Yayınlar