Etli&Sebzeli Noodle


Etli Sebzeli Noodle
Noodle paketinden porsiyon porsiyon noodle cikiyor. Ben genelde 4 kisilik yapiyorum. Ben  dana kusbasi eti ayrica bir tavada pisiriyorum; onceklikle kapagi kapali tavaya etten baska birsey koymadan kendi kendine 20-25 dk kisik ateste pismeye birakiyorum, ici iyice pistikten sonra diger sebzelerin yanina ekleyecegim ve kavuracagim...
Kaynayan suya noodle'i atin ve paketin uzerinde yazan sekilde haslayin. Diger tarafta wog tavada riviera zeytinyagini isinan tavaya ekleyin yagi biraz kizdirin, once dis sarimsaklari (PUF NOKTASI BURDA!: sarimsaklari minik minik dogramayin, dis dis atin, cekinmeyin, sirri burada) Sarimsaklari iyice pisirin, tavaya mis gibi sarimsak kokusu yayilacak zaten. Ardindan taze soganlari uzun serit serit dograyip ekleyin, ben bazen sogan yerine pirasa koyuyorum. Pirasa zaten sogan familyasindan gelir, halka halka dograyip pirasa koyarsaniz bence sogandan daha da lezzetli! Iyice pismesi ama ezilmemesi icin sarimsaklardan sonra ilave edin. Sonra da pismis eti tavaya ekleyin, iyice harmanlansin sebzelerle, kavurun. Soya fasulyesi ve sonra da renkli biberleri tavaya atin, karistirin.. Sebzelerde en son sirada renkli biberleri tavaya atin ki hemen olmesinler, bu onemli!.. .Tuz koymaya gerek yok, bu sosun icerisine biraz soya sosu ki ben tuzsuz olani tercih ediyorum, ve noodle icin tercihinize gore; acili veya eksi tatli sos ilave ediyorum. Noodle'lari da tavaya atiyorum, 5 dk kadar lezzetlerin birbirine gecmesini bekliyorum, pisiriyorum. Sonra da hazir olan noodle'i afiyetle yiyorum:)
Noodle icin gereken her turlu extra sosu hatta hatta soyulmus dondurulmus sarimsaklari da Metro'dan aliyorum:))))

Yorumlar

Popüler Yayınlar